16. června 2020

RECENZE: Síťované sandále pro děti (Aliexpress)

Tyto sandálky z Aliexpressu jsem měla pro Beky vyhlídnuté už loni, ale protože jsme měli jiné, pořídila jsem je až letos. A pravděpodobně u jednich nezůstaneme, protože jsou fakt parádní.

Beky sedí na krásně na nožce, jsou hezky ohebné a potěší určitě i milovníky barefoot obuvi. Často jsou přirovnávány k Nike Sunray Protect, které seženete v ČR. Jen z Aliexpressu je cena trošku nižší a mají na výběr i jiné motivy.

Vlastnosti sandálků

Sandálky jsou síťované a vepředu mají gumu, která chrání prsty před ukopnutím.



Utáhnutí okolo kotníku je na suchý zip, takže si je tříleťačka je schopna sama obout i vyzout.


Uvnitř je vložka, která se dá případně vyjmout.


Sandálky jsou krásně měkké a ohebné.


Podrážka je rovněž gumová, díky čemuž nejsou boty ani moc těžké.


Jak sedí velikost?

Beky má užší nohu a na tu sedí tyto sandálky perfektně. Jdou také hezky dotáhnout kolem kotníku. Brali jsme velikost 8 a sedí dle tabulky (14,8 cm x 5,8 cm).


Cena a dostupnost

Boty jsem zakoupila na Aliexpressu zde. Kromě růžové se prodávají ještě v černé, šedé a žluté barvě. Boty stály 279 Kč včetně poštovného, ale v případě slevových akcí je můžete zakoupit i za nižší cenu. 

Na boty jsme čekali 2 měsíce, ale to přisuzuji tomu, že jsem je objednávala v období koronaviru, kdy prostě zásilky měly obecně zpoždění. Boty přišly dobře zabalené, uvnitř byl nafoukly sáček, aby nebyly zdeformované, a dokonce ani nesmrděly.


Celkové hodnocení

Boty skvělé sedí na nožce, jdou snadno a hezky dotáhnout okolo kotníku (s čímž jinak máme někdy problém), jsou lehké a navíc za super cenu. Původně jsem je chtěla jen na písek a hřiště, ale určitě je využijeme i na běžné nošení, protože nevypadají vůbec špatně. Líbí se mi dokonce více než originální Nike. 

Žádné komentáře:

Okomentovat