1. listopadu 2019

RECEPTY: Cottage bulky

Když se nám občas stane, že dojde pečivo a máme na něj chuť, zachraňují nás cottage bulky. Cottage sýr mám totiž skoro pořád doma, stejně jako ostatní ingredience. Bulky jsou rychlé a zvládne je každý (dokonce i já, která jinak pečivo nepeče).

Recept není můj, objevila jsem ho už kdysi dávno v nějaké Facebookové skupině, kde jsem si ho (naštěstí) aktivně opsala. Bulky chutnají i Beky. Pro děti ale doporučuji nejdříve od 1 roku.


Co budete potřebovat (5-6 ks)
1 cottage
1 hrnek špaldové mouky
1 vejce
1 lžička medu
1/2 balení prášku do pečiva
sůl

Postup

  1. Všechny ingredience dáme do misky a vypracujeme těsto. Pokud se hodně lepí, přidáme ještě trochu mouky.
  2. Z těsta vytvarujeme malé bochánky (já dělám nejčastěji 5 ks). Doporučuji si předtím namočit ruce, lépe se s těstem pracuje.
  3. Bochánky dáme do trouby, potřeme nebo postříkáme olejem a můžeme posypat semínky dle chuti (např. sezamové, lněné aj.)
  4. Pečeme v troubě na 180 °C asi 20-25 minut.

Tipy na závěr

  • Bulky jsou nejlepší hned po vytažení z trouby, kdy jsou krásně čerstvé a křupavé.
  • Jíme nejčastěji jako přílohu nebo rozkrojíme a namažeme. Někdy je sním i samotné.

Žádné komentáře:

Okomentovat