5. dubna 2019

HUDBA: Kartičky s písněmi 2 (pdf zdarma)

Další kartičky s písněmi jsou tady! Zpíváte rádi s dětmi? Chcete inspiraci na dětské písničky? Pak si stáhněte a vytiskněte barevné kartičky, na kterých jsou obrázky známých dětských songů.

Děti mohou díky kartičkám samy zvolit, co se bude zpívat, a to i když neumí mluvit. Karty jsou pro starší doplněné také o název písně.

Materiál najdete ke stažení zde. Kartičky stačí vytisknout, ideálně zalaminovat (ale není nutné), pak vystřihnout a hotovo. Můžete je schovat do krabičky, připevnit magnetem na tabuli, rozložit na stole nebo třeba svázat kroužkem, což je ideální hlavně na cesty.

Pokud byste měli písniček málo, můžete si stáhnout i první verzi, kterou najdete zde.



Seznam písní

  • Když jsem já sloužil - Když jsem já sloužil to první léto...
  • Já jsem muzikant - Já jsem muzikant a přicházím k vám...
  • Vyletěla holubička - Vyletěla holubička ze skály...
  • Šel zahradník - Šel zahradník do zahrady s motykou...
  • Na tý louce zelený - Na tý louce zelený, pasou se tam jeleni...
  • Běží liška k Táboru - Běží liška k Táboru, nese pytel zázvoru
  • Ach, synku - Ach, synku, synku, doma-li si...
  • Kolo kolo mlýnský - Kolo, kolo mlýnský, za čtyři rýnský...
  • Měla babka čtyři jabka - Měla babka čtyři jabka, a dědoušek jen dvě...
  • Andulko šafářová - Andulko šafářová, husičky nemáš doma...
  • Lachtani- Jedna lachtaní rodina, rozhodla se že si vyjde do kina...
  • Kapr - Na rybníce jsou velké vlny...
  • Citrónky - V jedné mořské dalině, zmizel koráb v hlubině...
  • Večerníček - Dříve než vám klesnou víčka těsně před spaním...
  • Jedním tahem - Samým blahem, jedním tahem, srdce z lásky maluju...
  • Hajný je lesa pán - Hajný je lesa pán, dětmi je milován...
  • Polámal se mraveneček - Polámal se mraveneček, ví to celá obora..
  • Tú tú tú - Tú tú tú, auto už je tu...
  • Ztratila Lucinka Bačkoru - Ztratila Lucinka Bačkorku, když na dvorku si hrála...
  • Když jde malý bobr spát - Když jde malý bobr spát, bobr spát...

Žádné komentáře:

Okomentovat